Kiedy należy ustawić jednostki? A - Po imporcie obiektów do sceny B - po skończeniu pracy C - na pustej scenie przed rozpoczęciem pracy * D - Po wymodelowaniu pierwszego obiektu Która ścieżka jest Relatywna? A - /3dsmax_od_podstaw\sceneassets\images\fotel.jpg * B - D:\Projecty\2017\3dsmax_od_podstaw C - D:\_Projecty\3dsmax_od_podstaw\sceneassets\images\samolot.png D - samolot.png Jaka funkcja służy to scalania scen? A - Import B - Merge * C - Export D - Replace Co zawiera Scene Explorer? A - listę materiałów B - listę obiektów sceny* C - listę modyfikatorów D - listę plików w projekcie Jakie są transformacje? A - Pozycja, Obrót, Rozmiar B - Translacja, Rotacja, Skalowanie * C - Pozycja, Orientacja, Czas D - Pozycja, Orientacja, Skala Czym jest Pivot? A - środkiem obiektu B - prymitywem C - modyfikatorem D - środkiem transformacji* Jaka opcja pozwana unieruchomić obiekt? A - Focus B - Freeze* C - Hide D - Hold Jakie osie wyróżniamy w 3ds max? A - qwer B - abc C - uvw D - xyz * Modyfikator polySelect jest zależny od topologii A - Prawda * B - Fałsz Użycie modyfikatora zależnego od topologii sprawia że obiekt jest proceduralny. A - Prawda * B - Fałsz Jaka funkcja czyści stos? A - Rename B - Collapse All* C - Delete D - Cut Co powoduje czyszczenie stosu? A - Usunięcie obiektu B - Zmianę siatki obiektu C - Dodanie nowego modyfikatora D - Pozbycie się parametrów obiektu * Który typ vertexa posiada “złamane” tangenty? A - smooth B - bezier corner * C - corner D - bezier Który modyfikator tworzy bryły obrotowe? (np. kubek) A - Lathe * B - Sweep C - Extrude D - Bevel Który modyfikator będzie najlepszy do wytłoczenia loga? A - Extrude B - Bevel* C - Lathe D - Sweep Wytłacza wzdłuż krzywej: (np. zjezdzalnia) A - Lathe B - Bevel C - Extrude D - Sweep* Który z nich, nie jest komponentem obiektu geometrycznego A- vertex B- face C- element D - segment* Co robi funkcja “Ignore Backfacing” A zaznacza komponenty widoczne jedynie w kamerze* B zaznacza wszystko co jest obszarze selekcji C odznacza komponenty D zaznacza tylko face’y Operandy znajdziemy w narzędziu … A Extrude B Boolean * C Chamfer D QuickSlice Który modyfikator aproksymacji siatki jest najnowszy A Turbosmooth B MeshSmooth C Smooth D OpenSubdiv * Czy w hierarchii dziecko może mieć wielu rodziców? A Prawda B Fałsz * Czy w hierarchii rodzic może mieć wiele dzieci? A Tak * B Nie Najlepszy tryb do animacji to: A Local B Parent C Gimbal* D View Jaka jest podstawowa kolejność rotacji A yzx B xzy C zyx D xyz* Rejestruje każdy ruch w postaci klucza animacji A - Autokey * B - Set Key Postawienie klucza odbywa sie jedynie przez faktyczne zainicjowanie klatki kluczowej A - Autokey B - Set Key* Pozwala na edycje kluczy grupowo lub indywidualnie A - Autokluczowanie B - Timeline C - Dope Sheet* D - Curve Editor Ktore narzędzie umożliwia zmianę interpolacji kluczy A - Autokluczowanie B - Timeline C - Dope Sheet D - Curve Editor * Jakiego typu jest standardowe światło Arnolda A Point B Quad * C Disk D Meshlight Światło kierunkowe imitujące słońce to: A Distant * B AreaLight C Meshlight D Point Jaki tryb pozwoli ci na przemianę dowolnego obiektu w światło A Skydome B Quad C Meshlight * D Cylinder Światło imitujące otoczenie to. A Meshlight B AreaLight C Spot Light D Skydome* Slate Edytor to edytor materiałów oparty na nodach. A Prawda * B Fałsz Material Standard Surface to… A Shader Arnolda * B Shader Scanline C Shader ART D Shader Quicksilver Który materiał pozwala na połączenie wielu materiałów w jeden? A Material Standard Surface B Standard C Multi/Sub-Object * D Physical Material Która odpowiedz nie dotyczy map proceduralnych? A ich rozdzielczość nie przekracza 1K* B może być teksturą 3D C może być teksturą 2D D ma niekończącą się rozdzielczość Który silnik jest oparty na GPU? A Arnold B Scanline C ART D Quicksilver * Co decyduje o rozmiarze okna Safe Frame? A ogniskowa B FOV C sampling D rozdzielczość * Rozdzielczość HD to… A 640x480 B 1920x1080 * C 1280x720 D 1024x1024 RAM preview służy do… A odtwarzania sekwencji obrazków * B czyszczenia pamięci C renderowania animacji podglądowej D renderowania animacji w jakości produkcyjnej